Welcome Back!

Simit ve çayla güne merhaba :) Ofiste bugün Cuma havası esiyor. İyi mi kötü mü bilemedim henüz. 


Koskoca Mayıs ayını tek bir postla geçirmişim. Ayıpladım kendimi resmen. Ama öyle bir çalıştım ki insan evladı olarak nasıl dayandım ben de bilmiyorum :) 600 parçalık koleksiyonu tam 1,5 ayda hazırladık. Yeri geldi 3-4 saat uyuduk yeri geldi sabahladık ertesi günü nasıl çıkarırız planı yaptık. Pazar sabahları aksesuarcıları yataklarından kaldırdık dükkan açtırdık.  Kah güldük kah kavga ettik yeri geldi triplerin paşasını yaptık ama sonunda bitti, fuarımızı atlattık. Artık geri dönme kendine gelme ve paylaşımlara başlama zamanı. 

Tabi bu arada o kadar çok şeye üzüldük ki. Artık yazmak istemiyorum kötü anları, anıları. Bilinçli toplum olalım, duyarlılığımızı elden bırakmayalım istiyorum. Soma'yı unutmuyorum, Gezi'yi unutmuyorum! 

Görüşmek üzere... Sevgiler :)

CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram