Eyvah 30 Oldum!

Yoğun iş temposundan buraları yine aksattım farkındayım. Araya bir de doğum günü partisi girdi. Evet başlıktan da anladığınız üzere 30 oldum! 


Bu muhteşem yaşa kuru kuru girmem de girmem dememin üstüne kocamdan sürpriz geldi ve MadHouse Parti Evi'nde muhteşem bir organizasyon yapmış. Tabi gözüme gözüme 30ları sokmuş o ayrı :D 


Neyse lafı uzatmayayım fotoğraflara bakın siz. Ben de teşekkür konuşmamı yapayım bu arada.

Canım annem babam, muhteşem kardeşlerim iyi ki varsınız. Birtanecik kocacım. Sürprizlerinle beni hep mutlu ediyorsun. İyi ki beraberiz. Hep gülelim hep eğlenelim. İyi ki varsın Seviyorum Seni. Ayrıca gecede beni yalnız bırakmayan arayan soran herkese çok teşekkürler! Hayat sizlerle daha güzel 

















Ve bana hediye olarak patik gönderen zatı muhterem arkadaşım. Her gün seni sevgiyle anıyorum :) Evliliğimizin 4üncü yılında mesajlar gelmeye başladı ne diyeyim :)


Ve ayrıca tatlı kurabiyeler için TatlıDüşlerFırında'ya, makyajım için ise Tekin Acar Citys'den Meline Işıtman'a çok teşekkür ederim.



CONVERSATION

1 comments:

  1. nice güzel mutluluk huzur dolu yıllara :) maşallah hiç 30 göstermiyorsun :D

    YanıtlaSil

Instagram