H&M'in yeni sezon müjdesi ERDEM


Her sezon yeni tasarımcı işbirlikleri ile karşımıza çıkan H&M, önümüzdeki sezon için moda severlerin çok sevdiği Londra merkezli tasarımcı ERDEM ile işbirliği yapacaklarını açıkladı. 

Yepyeni bir kadın koleksiyonunun yanında ilk defa bir erkek koleksiyonu da hazırlayan ERDEM, güzelliğin gücüne inanıyor ve tasarladığı her parçada geçmişten referanslar ve kişisel anlatımlar sunuyor.  Tasarımcı ona ününü kazandıran baskılar, kumaşlar ve hassas zanaatle oynayarak H&M için en ünlü koleksiyonlarından bazılarının tasarım temalarını yansıtıp yorumlayarak çok özel bir koleksiyon hazırlayacak. 

2 Kasım'da hem online hem de tüm dünyada seçili noktalarda satışa sunulacak olan koleksiyonun bir diğer heyecan veren yanı ise tanıtım filminin ünlü yönetmen Baz Luhrmann'ın elinden çıkması. 

 Bu süreç için tasarımcı " H&M ile iş birliği yapacak olmaktan ve daha önce hiç yapmadığım bir erkek koleksiyonu üzerinde çalışmaktan ve tamamen farklı bir ölçekte kendimi keşfedecek olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Çağımızın en önemli hikaye anlatıcılarından biri olan Baz Luhrmann ile çalışmak da çok heyecan verici" diyor. 

Baz Luhrmann ise " H&M benim için her zaman giyimden çok daha fazlası oldu. O bir ifade tarzı, bağımsız bir sanat biçimi. Bu benzersiz koleksiyonun hikayesini anlatman üzere ERDEM ve H&M ile işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyorum" diyor.  İşte kendisinin elinden çıkan tanıtım filminden ufak bir ön gösterim.

CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram