89. Oscar Ödülleri Kırmızı Halı Stilleri


Herkese merhaba. 89'uncusu gerçekleşen Akademi Ödülleri'nde sanırım ilk defa kırmızı halıyı sonuna kadar izledim. Aslında ödül törenini de izleyip o sırada kırmızı halı görsellerini bloga da eklerdim ama sonrasında tüm günü Can ile nasıl geçiririm sorusu aklıma takılınca vazgeçtim. Ama kırmızı halı sırasında yakalayabildiğim tüm isimleri instagramda instastory'de sizlere aktardım. Oradan da bakmak isterseniz tam olarak buraya tıklayabilirsiniz. Tabi siz bakana kadar silinmezse :)
Açılışı Justim Timberlake yapınca tatlım sen durma devam et söylemeye dedim resmen :) Açılış videosunu da şöyle ekleyeyim ben.


Gelelim geceye. La La Land en iyi filmi alamasa da 6 ödülü yine toplamayı başardı. Zaten gecenin en dramatik anı da  bu olsa gerek zira ödülün yanlış anonsu ile önce La La Land sahneye çağırıldı akabinde Moonlight olarak düzeltildi. Neyse dedim böyle büyük organizasyonlarda da bu hatalar oluyormuş. Biz Türklere ait bir özellik sanırdım :D



Kırmızı halıya gelirsek beni hayal kırıklığına uğratan isim Scarlet Johansson oldu ilk etapta. Alaia elbisesinin aslında modeliyle bir derdim olmadı ancak ben rengi ve kumaşın desenini sevemedim. Peki "The Best" diye adlandırdığım isimler kimler? Givenchy ile Emma Stone, Dior ile Kirsten Dunst, Dior kadını olarak benimsediğimiz Charlize Theron - yalnız benim favorim hala geçen seneki kırmızı elbisesi- , bu sefer rüküş olmayan aslında buraları ben sizden iyi bilirim ama arada oluyor öyle kötü kıyafetler diyen Armani ile geceye katıla Nicole Kidman, yine başka bir Armani tercih eden Viola Davis. Olivia Culpo, Halle Berry, Nina Garcia diğer beğendiğim isimler. Gecede ise Elie Saab tercih eden Janelle Monae sayesinde gözlerim kanadı. Ve altın rengi elbisesi ve kolunda Justin Timberlake ile gelen Jessica Biel'in Kaufmann Franco tercihi başta gözüme garip gelse de sonradan sevmenin ötesinde oldu benim için. Sanırım bazı elbiselere bir durup bakmak gerekiyor. İşte kazananlar ve kırmızı halıya dair detaylar. 

En iyi film: Moonlight

En iyi yönetmen: Damien Chazelle (La La Land)

En iyi erkek oyuncu: Casey Affleck (Manchester By The Sea)

En iyi kadın oyuncu: Emma Stone (La La Land)
En iyi yardımcı erkek oyuncu: Mahershala Ali (Moonlight)
En iyi yardımcı kadın oyuncu: Viola Davis (Fences)

En iyi orijinal senaryo: Manchester by the Sea



En iyi uyarlama senaryo: Moonlight
En İyi Yabancı Film: The Salesman, İran
En İyi Belgesel: O.J: Made in America
En İyi Makyaj ve Saç Tasarımı: Suicide Squad
En İyi Kostüm: Fantastic Beast and Where to Find Them
En İyi Ses Kurgusu: Arrival
En İyi Ses Miksajı: Hacksaw Ridge
En İyi Kısa Animasyon Filmi: Piper
En İyi Animasyon Filmi: Zootopia 
En İyi Prodüksiyon Tasarımı: La La Land
En İyi Görsel Efekt: The Jungle Book
En İyi Film Kurgusu: Hacksaw Ridge
En İyi Kısa Belgesel: The White Helmets
En İyi Kısa Film: Sing
En İyi Görüntü Yönetmenliği: La La Land
En İyi Film Müziği: La La Land
En İyi Özgün Şarkı: City Of Stars, La La Land

Charlize Theron - Dior 

Kirsten Dunst - Dior

Emma Stone - Givenchy | Mücevher - Tiffany&Co

Jessica Biel - Kaufman Franco | Mücevher - Tiffany&Co  | Ayakkabı - Stuart Weitzman

Viola Davis - Armani Prive

Olivia Culpo - Marchesa | Mücevher - Neil Lane

Hailee Steinfeld - Ralph&Russo

Nicole Kidman - Armani | Ayakkabı - Stuart Weitzman

Taraji P. Henson - Alberta Ferretti | Mücevher - Nirav Modi | Clutch&Ayakkabı - Jimmy Choo

Bire Larson - Oscar de la Renta | Mücevher - Neil Lane Diamonds 

Chrissy Teigen - Zuhair Murad

Emma Roberts - Vintage Armani

Felicity Jones - Dior

Giuliana Rancic - Georges Chakra
  
Ruth Nega - Valentino | Mücevher - Irene Neuwirth for Gemfields

Sofia Carson - Monique Lhuillier

Isabelle Huppert - Armani Prive | Mücevher - Repossi

Sofia Boutella - Chanel

Darby Stanchfield - Georges Chakra Couture | Clutch - Rubeus Milano 


Teresa Palmer - Prada | Mücevher - Neil Lane

Karlie Kloss- Stella McCartney | Mücevher - Nirav Modi | Clutch - Roger Vivier

Leslie Mann - Zac Posen

Ginnifer Goodwin - Zuhair Murad | Mücevher - Neil Lane

Dakota Johnson - Gucci

Janelle Monae - Elie Saab | Mücevher - Forevermark

Scarlett Johansson - Azzedine Alaïa


Busy Philipps - Elizabeth Kennedy & Lorraine Schwartz


Michelle Williams - Louis Vuitton

Laura Dern - Rodarte

Halle Berry - Versace | Mücevher - Forevermark

Alicia Vikander - Louis Vuitton | Mücevher - Bulgari

Priyanka Chopra - Ralph&Russo

Naomie Harris - Calvin Klein | Mücevher - Bulgari

Ava Duvernay - Ashi Studio

Darby Stanchfield - Georges Chakra | Mücevher - Neil Lane

Ocavia Spencer - Marchesa | Mücevher - Forevermark

Salma Hayek -  Alexander McQueen

CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram