Yeni Yıla Dair


Yeni yılın ilk günü paylaşmak için hayallerle, umutlarla dolu çok güzel bir yazı hazırlamıştım. Umutlar daha ilk dakikalarda sönene kadar...
Tam yenisini hazırladım paylaşayım dedim bu sefer İzmir... 

Yazıyı silip yeniden yazmaya başladım. Şu an dışarıda lapa lapa kar var. Sanki beyaz bir örtü her şeyi örttü ve saflık geldi bir anda. Camların önü tam da oturup elinde sıcak bir kahve, çay veya sıcak çikolata ile birlikte kitap alıp keyif yapmalık. Ben yapamıyorum siz yapın oldu mu, hatta o keyifli fotoğraflarını yorumlara ekleyin birbirimizin içlerini ısıtalım bu güzel anlarla.

Koskoca 2016 yılını geride bıraktık önümüzde yeni yıl ve yepyeni umutlar var derken daha kursağımızda kaldı kelimeler. Ama ben vazgeçmeyeceğim umut etmekten, hayal kurmaktan, geleceğin daha güzel olacağını inanmaktan. Elbet hepsi geçecek, elbet gözümüzü huzurla kapayıp huzurla açacağız. Sadece biraz sabır göstermemiz ve gözümüzü açmamız gerekiyor.

Kendi adıma 2016 yılını değerlendirmiştim silip silip yeniden yazdığım yazımda. Bizim için büyük duyguların yaşandığı bir yıl oldu 2016. Can aramıza katıldı, 2 kişi olarak devam ettiğimiz hayata 3 kişi devam etmeye başladık. Bir anda hayatımız değişti. Çok da korkulacak bir şey değil şimdi bebek bekleyenler korkmasın ama hayatın odak noktası tamamen kendisi oluyor bir anda. Zira ben doğum yapana kadar hep "ben niye ona uyayım o bana uysun" derdim ama öyle olmuyormuş o işler :) Siz siz olun büyük konuşmayın :) 


İşte şu yukarıda görmüş olduğunuz, gözümün içine bakan bir çift göz sayesinde 2017'den daha da umutluyum. Beni ben yapan aileme, beni çok ama çok seven eşime teşekkür ederim. 2017 sizlerle çok daha güzel. Ve yanımda olan arkadaşlarım. Sayenizde çok güldüm, çok eğlendim. 2017'de daha da çok gülmek ve eğlenmek bir diğer dileğim. Ve yeni yıl için kendim de dahil hepinize bir kaç önerim var.

* Hobilerinize daha çok vakit ayırın. İnanın bu hem kendinizle başbaşa kaldığınız için hem de yeni birşeyler yapmanın verdiği haz sizi daha mutlu yapacak.

* Sizi aşağı çektiğini düşündüğünüz arkadaşlarınızla -ne kadar yakın da olsanız-  aranıza mesafe koyun. Çünkü sizin her zaman moralinizi düşürürler ve yapmak istediklerine engel olurlar.

* Eğer bir şeyi yapmak istemiyorsanız hayır deyin. Bu sizi kötü göstermez aksine yapmak zorunda bırakıldığınız şeyi yapmadığınız için mutsuz olmazsınız.

* Sahip olduklarınıza sarılın. Önce onların değerini bilin ki daha sonra sahip olacaklarınız için daha çok emek verin.

*  Daha çok kitap okuyun. Vakit bulamıyorum demeyin. Yatmadan önce biraz daha sosyal medyaya bakayım demek yerine 2 sayfa okuyun İnanın daha iyi gelir. Sosyal medyaya sabah da baksanız olur. 

* Korkmayın. Yapmak istediğiniz her şeyden; bu yeni bir iş olabilir, yeni bir girişim, şehir değiştirme isteği, her neyse. Yapmaktan korkmayın. En fazla olmaz ama denemedim demezsiniz. 

* Daha çok seni seviyorum demeyi ihmal etmeyin. Sevgi her kapıyı açar, umutmayın! Ve sevdiklerinizi ihmal etmeyin. Onlara daha çok vakit ayırın. 

* Bol bol fotoğraf çekin. Her anın tadını çıkarmayı ihmal etmeden yapın bunu. Anınız olsun hayata dair. Geriye dönüp baktığınızda ya da ilerde çocuklarınıza göstereceğiniz güzel anılarınız olsun. 

♥ Yeni Yılınız Kutlu Olsun ♥ 

CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram