Hoşgeldin 2016


Yılın ilk yazısı ile buradayım. Geçen yılın ardından yepyeni hayallerle yeni yıla başlıyorum. Bunları başardıkça da sizlerle paylaşacağım. 


2015'e dönüp bakmam gerekirse en güzeli sanırım gezmediğim kadar gezmem oldu. Ve sağlıklı bir yıl geçirdim. Çok şükür! En önemlisi sağlık, değerini bilelim. Devamını bir şekilde hallederiz nasıl olsa.

Çok çalıştım bu sene. Çok şey öğrendim ve öğrenmeye de devam ediyorum. Tembellikler de yaptım. Hayalimi 2016'ya erteledim ama üstünde daha sıkı çalışmaya başladım. Yine birikim yapamadım ama olsun. Varsın gitsin :) Kayıplarım oldu üzüldüğüm, kazançlarım oldu sevindiğim. Güzel dostlar biriktirmişim onları gördüm. Çok güldüm, kahkaha attım. Ve kendime daha çok kitap okuma sözü verdim.  




Bu sene evliliğimin 5. yılını doldurdum. Su gibi geçmiş 5 yıl. Ve 5. yılın sonunda bize bir minik katılmaya karar verdi. Bu hayatta bensiz çok eğlendiniz sıra bende dedi. Şimdi daha heyecanlıyız. Başımıza neler geleceğini bilmeden sabırla bekliyoruz. 

Geçen keyifli 2015'in ardından 2016'ya daha da umutla bakıyorum şimdi. Hayallerimin peşinde, gelecek miniğin heyecanıyla, en önemlisi sağlıkla yeni yılı yaşama vakti. 


Çok gülün. Çok eğlenin. Kimseyi kırmayın. Kendinize önem verin.  ♥

CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram