MBFW İstanbul SS15'de Benim Stilim!

Mercedes-Benz Fashion Week biteli 3 hafta oldu. Dolu dolu 5 gün geçirdik. Defile detaylarını da yavaş yavaş eklemeye başlayacağım. 


Çoğu defile benimle birlikte bir çok kişiyi hayal kırıklığına uğrattı. E biz bunları daha önce de gördük dedirtti ne yazık ki!  Bana gelecek olursak ben böyle durumlarda tasarımcılarla anlaşıp sponsorluk işlerine girenlerden değilim. Günlük hayatımda nasıl isem biraz daha özenli bir şekilde katılırım hep. İşte benim için 5 günün özeti!
          1.GÜN


İlk gün tek başıma bir fotoğraf çektirmediğimi farkettim. Yanları boydan boya fermuarlı ve istediğin yere kadar açılabilen lacivert pantolonum Zara'dan. Gömleğim H/M, çantam Stradivarius, ayakkabılarım ise Nine West. Pantolonumu normalde dekolteli kullanırım ama hasta olduğumdan cesaret edemedim. 

          2. GÜN




2.ci gün denim seçenlerdenim. Gömleğin ise çok eski sezon ve dolabın baya gerisinde unutulanlar kısmında buldum şans eseri. Jean ve botlarım Mango, gömlek Koton, küpe ve bileklik Accessorize, trench ise çalıştığım firmada sadece yurt dışına üretiliyor.

          3.GÜN


Kumaş pantolona geçenlerdenim bu gün. Bordo pantolonum deri bluzumda kombinlemeyi tercih ettim. Ayakkabı ve çanta da bana göre çok güzel uyum sağladı. Pantolon Koton, üst Zara Ayakkabı Nine West, Gözlük Ray-Ban, kabanım ise Mango. 

          4. GÜN


Hava kapanır mı kapanmaz mı güneşi görür müyüz acaba Perşembe günü derken riske girip beyaz pantolon giymeye karar verdim. Ben biraz gömlekçiyimdir ve her tarza uyduğu için çok severim. Beyaz renk ile toprak tonlarına gitmeye karar verdim. Pantolon Mango, Gömlek Vero Moda, botlar Mangp, çantam Pinkylola, kaşe kabanım ise yine çalıştığımın iş yerimin sadece yurt dışına ürettiği modellerden biri.

          5.GÜN



Son gün yine jean seçenlerdenim. Bu belki de son günün rahatlığı olsa gerek. Jean ve üst Mango, ayakkabı Nine West, kolye Londra'dan hediye. Gözlükler arkadaşlarımın Ray-ban!

CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram