Raisa - Venessa Sason SS14 - MBFW İstanbul 4. Gün


İlk kez görücüye çıkan Raisa - Venessa Sason kardeşler, büyük ilgi ile karşılandı. Siyah, bordo ve yağ yeşilinin ağırlıkta olduğu 'Crystallized'  adını verdiği koleksiyonda bacak dekolteleri ve kafes şeklindeki dekolte detayları yapılan işlemelerle bir bütünlük halinde idi. Dantelin sıkça kullanıldığı tasarımların sunumunda bir de sürpriz isim vardı. Ajda Pekkan, hali hazırda sahne kostümlerini hazırlayan ikiz kardeşlere destek olmak için podyumda yürüdü. Yarı transparan bir kıyafet giyen Ajda Pekkan, tasarımcı kardeşler için: "Çok heyecanlandım. Podyumda yürümek bambaşka bir maharet. Orada profesyonel mankenler varken kaygılanmadım desem yalan olur. Çok da sevdiğim bir meslek mankenlik. Becerikli kızlarıma bir katkım olsun istedim. Onlar benim ekibim ve birlikte çalışıyoruz. Kostümlerimi onlar yapıyor. Aslında defileye gelip onları alkışlayacaktım ama böyle sanki daha güzel oldu."  dedi.
































































CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram