Armparty Halleri!


Kuşkusuz bu yaz kollarda bir armparty modası aldı başını gidiyor. E buna görmezden gelmek imkansız :) Boncuklusundan metaline, örgülüsünden dokumasına kadar çeşit çeşit bilezikler, renkleri ve çeşitleri ile oldukça fazla seçenek sunuyor bize. İyisi mi modayı takip etmek için bir kaç örnek de ben size vereyim :)


Aşağıda gördükleriniz fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere kendimde olanlardan bir kaç tanesi :) Çam sakızı cinsinden :))

Bershka'dan aldığım gold ve beyaz bu bilekliği en çok pudra-gold rengindeki bileziklerimle birlikte kullanıyorum.

Eskişehir'den almıştım bu cam bilezikleri ama markası konusunda hiçbir fikrim yok :(

Mango indiriminden aldığım parçalardan sadece birisi :)

Bu Nazar Boncuğu'nu Sinop'da bir Han'dan almıştım. Orada takı satan dükkana resmen vurulmuştum!

Park Bravo'dan aldığım bu deri bileklik her şeye uyum sağlıyor, o yüzden çok seviyorum :)

Pull&Bear 

Aurélie Bidermann

Aurélie Bidermann

Caroline Baggi

Chanael K

Chanael K

Dezso

Harpo

Hipanema

Honorine Jewels

Icepinkim

Isabel Marant

Kim&Zozi 

Miansai

Mo by Monica

Mo by Monica2

Mono & Me

New Look

Panthère de Somalie

Rainbow Link

Redline

Venessa Arizaga



CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram