İyi ki Doğdum, İyi ki Varsınız!

Dün doğum günü sebebiyle kendimi yollara vurdum. İlk olarak kadim dostum Elif'le Bakırköy'de kahvaltı ettikten sonra Küçükçekmece'deki göle nazır harika manzaralı evinde keyif yaptık, 2 yaşındaki oğluşuyla yerlerde araba sürdük, kedi kovaladık :)


Önce terbiye ediyoruz, kuralları anlatıyoruz. Tırmalamak yok!

Akabinde bakışıyoruz, zaten kedimiz kendini sevdirmek için yayılmış durumda :)

Ve iki taraf için de mutlu son :)
-----------------------------------------------------------------------------

Ve benim için sürpriz anlardan biri. Kapı çaldığında sadece canım kocam geldi zannederken elleri dolu arkadaşlarım kapıdaydı.

Canım kocam bana Pelit'in muhteşem pastasını almış. Ama pastadan daha önemlisi ise üzerindeki yazıydı :) Sen de Benim Hayatımın Anlamısın, İyi ki Varsın. Seni seviyorum :)






Kardeşim de yetinmemiş bir sürpriz de o hazırlamış. Hiç beklemediğim bir hediyeydi bu, beni  çok şaşırttı ve mutlu etti.

Tasarım kurabiyelerin sahibi Yasemin. Daha fazlası için: Yasemin'in Mutfağı  http://pastakurabiye.com/

Bu güzel anımda yanımda olan, arayıp soran, mesaj atan herkese çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız!

CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram