Karl Lagerfeld olmak!

Sanırım burada oturup Karl Lagerfeld kimdir diye anlatmaya gerek yok. Kendisine ait kütüphanesini gördükten sonra saygım bir kez daha arttı. Fazla söze gerek yok!






Net-a-Porter için






Şu anda takipçileri net-a-porter da 25 Ocakta çıkacak olan "ucuz" koleksiyonu bekliyor.
Koleksiyonda beklenildiği gibi yine siyah ve beyazı görürken, metalik renklerde ceketleri, takma yakaları ve eldivenleri görüyoruz.Gümrükle uğraşmak yerine en iyisi yurt dışındaki arkadaş aracılığıyla satın almak sanırım.




Karl Lagerfeld By Sephora

Ve özel bir seri daha.Sephora için Karl Lagerfeld tarafından tasarlanan parfüm, küre, far paleti, makyaj çantası, oje.Ve hepsi kendi silüetiyle donatılmış.


Görür görmez vurulduğum şey ise tabii ki de küreydi.Ve Karl'ın başından kar değil altın yağıyor olması da ayrı bir güzellik..Nasıl ve nereden alacağımızı düşünürken sadece Avrupa'da ve Singapur'da satışa çıkarılacağını duyduğumda ise resmen yıkılmıştım.Tüm yurt dışı bağlantılarımı kullanmama rağmen küreyi bulamamıştık.Ama bu hasret İstiklal'deki Sephora'ya ürünlerin geldiğini öğrendiğimde son buldu.Normal şartlarda evden çıkmak için en az yarım saatte hazırlanan ben 10 dakikada kapıda hazır bekliyordum.
İstiklal'e vardığımda asıl süpriz beni bekliyordu çünkü ben tüm seriyi orada görünce adeta vurulmuştum.Ve evet dayanamadım hepsini satın aldım.


Parfüme bayıldım adı "Karleidoscope".İçinden minik Karl süngeri çıkıyor ve bu parfümü dağıtmanızda size yardımcı oluyor.Ojeleri henüz kıyamadığım için açıp süremedim.Far paletin ile bir deneme yaptım ve özellikle altın ile gümüşe bayıldım.Makyaj çantasını kullanıma hazır hale getirdim.Ama ne yalan söyleyeyim asıl favorim küre.


CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram