adL+Cengiz Abazoğlu SS14 - MBFW İstanbul 2. Gün


Çağla Şikel,  Wilma Elles, Özge Ulusoy, Didem Soydan gibi önemli isimlerin podyumda yer aldığı adL+Cengiz Abazoğlu defilesi günü görkemli bir şekilde devam ettirdi. "Revan" adını verdiği koleksiyon ile Cengiz Abazoğlu ile beşinci sezonuna giren adL göz kamaştırdı. 

"Tarih her zaman modaya ilham veriyor. Ben de Revan koleksiyonum için Topkapı Sarayı'ndaki Sultan IV. Murat tarafından 1635 yılında yapılan Revan Köşkü'nden ilham aldım. 2014 yılına uyarlayarak çağdaş, modern ve rafine bir görüntü sağladım. Koleksiyonda doğal iplikler kullanarak tarihimizin desen ezgilerini daha çok 2 par.a olmak üzerei elbisei mayo, bikinilere yansıttım." diyen Abazoğlu 2014 yazında herkesin çok şık olacağını belirtiyor.


adL Yönetim kurulu Başkan Yardımcısı ve Tasarım Direktörü Zehra Işık; "Bu sefer ki koleksiyonun diğerlerinden daha farklı bir çizgisi var.Yoğunlukla Genç stiller iç.in tasarlanan parçalarda kabarık formlar, şirin görünümler ön plana çıkıyor. Kumaşlarda viskon ve pamuk, desenlerde ise çiçek çini sıkça karşımıza çıkıyor. Kokteyl ve uzun gece elbiselerinin gökkuşağı renkleri ise adL+Cengiz Abazoğlu koleksiyonunun bağımlı müşterileri için yaz sezonun gardırobunun yeni favorileri olacak." dedi.










































































CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram