Beyonce vs H&M


Basılı ve outdoor billboard’larında  "Beyoncé as Mrs. Carter in H&M”  şeklinde lanse edilecek kampanyanın ana fikri, bütün kadınların istedikleri her şey olabilecekleri üzerine: güçlü, kırılgan, duygusal, anaç, eğlenceli, flörtöz. Koleksiyon Mayıs başından itibaren dünya çapındaki H&M mağazalarında satışa sunulacak.

Kampanya çekimleri Bahama Adaları’ndaki Nassau’da, fotoğrafçılar Inez van Lamsweerde ve Vinoodh Matadin tarafından çekilirken, reklam filmi çekimi de Jonas Åkerlund’un yönetiminde gerçekleşti.



Beyonce H&M için; “H&M’in eğlenceli ve ulaşılabilir moda konusundaki yaklaşımını hep beğendim. Kadınların farklı duygularını simgeleyen dört element üzerine kurulu konsepti gerçekten sevdim: ateş, su, toprak ve rüzgar. Tropik bir adada güzel bir çekimdi. Bir reklam çekimindense bir video klip yapmak gibiydi.” diyor.


H&M Kreatif Direktörü Donald Schneider ise, Beyoncé’nin yüzü olduğu H&M’in yaz kampanyası gösterişli, heyecanlı ayrıca cennet hissi veren epik bir fantezi. Dünya çapındaki kadınlar arasında onu bir ikon yapan kalitesiyle çekimde izlemek inanılmazdı. Kampanya, bu yaz Beyoncé’nin ve aynı zamanda H&M’in ruhunu yansıtıyor.” diyor.


“Kampanyada Beyoncé, yazın güneş altındaki hayatta ihtiyaç duyacağınız anahtar parçalar giyiyor” diyor H&M Tasarım Başkanı Ann-Sofie Johansson. “Mükemmel bodycon elbisenin yanı sıra dökümlü elbise de gerçek birer duruş sergiliyor. Ve tabii bikiniler, özellikle püsküllü bikini. Bu parçaları daha özel kılan şey ise, bizzat Beyoncé’nin tasarımda tavsiyeleri olmuş olması, bunların hepsi kendi kişisel stilini yansıtıyor.”

Yaz kampanyası mayo-bikini ve plaj kıyafetlerinin yanı sıra, bu yazın H&M for Water koleksiyonundan batik bikiniyi de içeriyor. H&M for Water koleksiyonunun satışından elde edilecek gelirin %25’i, H&M for WaterAid’e bağışlanacak. 2002’den bu yana, H&M’in WaterAid’le olan bu girişiminden £2,650,000 gelir elde edildi.




CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram