Grammy Ödül Töreni 2013

Grammy Ödül Töreni'nin yine geç saatte olması ve benim dayamayıp uyumamla birlikte post baya bir geç saate kaldı. Tabii hemen şovları ve görüntülere bakıp neler olmuş dedim. Performanslar ve kırmızı halı derken ödül töreni bitti ve bakalım kimler ne giymiş, kim şık kim rüküş?

Taylor Swift benim için gecenin favorilerinden biri. J. Mendel elbisesi ile çok şık bir görüntü sergilemiş.

Rihanna kırmızı elbisesi ile beni büyüledi desem yeridir. Dağınık saçları ve uzun kuyruklu Alaia elbisesi ile muhteşem!

Karlie Kloss'un mavi tonundaki Michael Kors elbisesi için güzel diyebilirim :)

Kelly Osbourne2un tercihi Paule Ka siyah elbiseden  yana. 

Natasha Bedignfield'in kırmızı elbisesi Emerson imzalı. Ne bayıldım diyelim ne de beğenmedim :) 

Alexa Chung'un çiçekli elbisesi Valentino imzalı. Sade görünüşüyle hoşuma gidenler arasında.


Florence Welch, Givenchy yeşil elbisesi ile kırmızı halıda beğenmediklerim arasında.

Carrie Underwood'ın straplez elbisesi Roberto Cavalli imzası taşıyor. 

Alicia Keys'in elbisesi Alaia tasarımı. 

Allison Williams'ın straplez elbisesi Kaufmanfranco imzası taşıyor. Elbise siyah elmaslarla süslenmiş.

Kimbra bizimle değilsin :) Jaime Lee Major tasarımı olan bu elbise benim için kötüler listesinde!

Adele sana hiç bir şey diyemiyorum! Valentino elbise sende olmamış!


Kelly Rowland'ın transparan detaylarla bezeli elbisesi Georges Chakra imzalı

Katy Perry farklı tonda yeşil elbisesi ile şık görünenler arasında. Elbise Gucci imzalı.

Nicole Kidman'ın altın dantel elbisesi Vera Wang imzalı. 

Jennifer Lopez bu topuzundan ne zaman vazgeçecek merak içerisindeyim. Kopup gidiverecekmiş gibi :) Ama elbiseyi çok beğendim. Ne kadar dekoltesi fazla gibi görünse de yakaladığı simetriden dolayı beni rahatsız etmiyor. Elbise Anthony Vaccarello imzalı.

Janella Monae smokin görüntüsü ile kırmızı halıda herkesten ayrı bir görüntü sergiledi. Ceket Moschino imzalı.

Bu kadını seviyorum hatta daha da ötesi :) Artık sen de gelsen Türkiye'ye diyorum buradan da. Osman Yoefzadusa imzalı tulumu ile gayet şık gözüküyor.

Ashanti'nin transparan şifon elbisesi Tony Ward imzalı ama sanki biraz daha tombik göstermiş :)

Faith Hill, J. Mendel elbisesi ile oldukça şık olmuş.

Yılın Albümü: “Babel”, Mumford&Sons 
Yılın Kaydı: “Somebody That I Used to Know," Gotye 
Yılın Şarkısı: “We Are Young" fun 
Yıldızı Parlayan Sanatçı: Fun 
En iyi Solo Pop Performansı: "Set Fire to the Rain" Adele 
En iyi düet grup performansı: “Somebody That I Used to Know," 
Gotye 
En iyi pop vokal albüm: “Stronger” Kelly Clarkson 
En iyi dans kayıtı: “Bangarang” Skrillex Sirah 
En iyi dans elektronik albüm: “Bangarang” Skrillex 
En iyi geleneksel pop vokal albüm:“Kisses on the bottom” Paul 
McCartney 
En iyi rock performansı: “Lonely Boy," The Black Keys 
En iyi rock şarkısı: “Lonely Boy”, The Black Keys 
En iyi rock albüm: “El Camino” The Black Keys 
En iyi R&B performansı: “Climax” Usher 
En iyi R&B albüm: “Black Radio”, Robet Glasper Experiment 
En iyi rap performans: “N****s In Paris” Jay-Z&Kanye West 
En iyi rap albüm: “Take Care”, Drake 
En iyi ülke albümü: "Uncaged" Zac Brown Band 
En iyi Amerikan ablümü: “Slipstream”, Bonnie Raitt 
En iyi vokal pop albümü: "Stronger," Kelly Clarkson 
En iyi ülke solo performans: "Blown Away" Carrie Underwood

CONVERSATION

0 comments:

Yorum Gönder

Instagram